آزمون توانایی حرکتی لینکلن-اوزرتسکی

آزمون توانایی حرکتی لینکلن اوزرتسکی

این آزمون جهت ارزیابی توانایی های حرکتی کودکان سنین ۵ الی ۱۴ سال طراحی شده است و به صورت انفرادی اجرا می شود. این آزمون که دارای ۳۶ ماده است مهارت هایی چون : مهارت های انگشتان، هماهنگی چشم و دست و فعالیت های عضلات بزرگ (دستها، بازوها، پاها، تنه وبدن ) را مورد بررسی و اندازه گیری قرار می دهد . تمام مقیاس های این آزمون شامل شاخص های حرکتی می باشند .
توجه به جنبه های حرکتی کودکان از مهم ترین  حوزه های رشدی است. اگرچه هدف اصلی این آزمون ارزیابی رشد حرکتی است، اما برخی خصوصیات کودک را همچون رشد اجتماعی، هیجانی و جسمانی بررسی می کند. این آزمون توسط بسیاری از صاحب نظران بخصوص گزل بدست آمده است و تنها شاخص عینی است که می توان از طریق آن وضعیت حرکتی کودک را با توجه به هنجار سنی سنجید.
شما میتوانید در بزرگترین مرکز مشاوره شرق تهران با بهترین امکانات تست مذکور را انجام داده و با انتخاب نو در خصوص مرکز مشاوره مسیر آرامش را انتخاب نمایید.همکاران ما در این مرکز روانشناسی پاسخگوی تمامی نیاز های شما دوستان هستند.

کارگاه-کمال-گرایی

درخواست تماس

جهت ارتباط با انتخاب موثر کافیست شماره تماس و درخواست خود را ثبت نمایید تا همکاران ما رزرو وقت مشاوره شما را ثبت نمایند. در غیر این صورت می توانید با شماره 02177879100 تماس حاصل نمایید.

پیمایش به بالا